آدرس بعدی وب در صورت بروز هر مشکلی

آدرسِ بعدیِ وب

در صورتِ فیلتر شدن

 

http://lunarsolar1.blog.ir

  • Admin
پنجشنبه ۲۵ دی ۹۹ , ۰۰:۳۱ 🦄🌈نوشمک 🍭🍓

ععععععررررررررررر سلاممم 🤪ععععررررررررر خیلی خوشال شدم ۱۵ سالته اسمتم مث منه منم نیوشام ۱۶ سالمه😎 عععععرررررررررررر اولین نفری هستی ک بعد خودم دیدم اینجا اسمش شبیهمه🥳 عععررررررر یکم از خودت بگو 🤔عععععررررر بگو ببینم فن چه گروهاییی هستیی 🤔🤔🤨ععععررررر من چرا اینقد خوشالم وات د هلم واقعا😂😂😬😬😬😑😑😑  این چند وقت باهات کم میحرفم ولی وقتی امتحانام تموم شه بیشتر میام پیشت ععععرررر من چرا این گروهرو نمیشناسم ؟؟؟؟😂😂😂

ععععررررررر سیلام*-*
عرررررررر منم وای تو هم هم اسم منی*-*
اسمم نیوشاست
۱۵ سالمه*-*
ارمی*-*(جون میدم واسشون)
آگاسه*-*(بمیرم واسه پسرام با اون کمپانی....)
وای خدا منم خوشحالم *-*
من دارم تو آسمون پرواز میکنم*-*
اوکی*-*
منم نمیشناختم ولی موزیک ویدیوشونو نیگا چه انرژی عه*-*

از آشنایی باهات خیلی خوشحالم*-*
پنجشنبه ۲۵ دی ۹۹ , ۰۰:۳۳ 🦄🌈نوشمک 🍭🍓

ععررر یه چیزی یادم رفت پریسا قبلا ازت گفته بود خخخخ 😁

اره بهم گفته بود:/
پنجشنبه ۲۵ دی ۹۹ , ۱۸:۵۲ 🦄🌈نوشمک 🍭🍓

من هنو ندیدمش میبینم بعد میام عر میزنم منم خیلی خوشال شدم اومدی بیان ^_^

واووو ارمییی یعسسس بایست کیه چیا میشیپی ؟؟؟

اوخی من دلم برا گات سون میسوزه واقعا عالین خیلی حیف شد اینجوری شد ولی امیدوارم با قدرت ادامه بدن ^_^

 

تو اوتاکو یا کی درامرم هستی ایا؟؟؟

الان خیلی کم دارم باهات میحرفمو اروم اشنامیشم شنبه به بعد بد بختی خخخ^_^

اره ببینش من پاش کلی عر زدم*-*

بایس جونگکوک
رکر تهیونگ
شیپ --» ویکوک

الهی من بمیرم واسه پسرام(ToT)
اره اونا خیلی قوین
قطعا میتونن*-*

هر دوتاش هستم ولی بیشتر کی درامرم*-*


وای من خیلی از آشنایی با تو خوشحالم*-*
دوست دارم دوست بشیم با هم*-*
پنجشنبه ۲۵ دی ۹۹ , ۲۰:۴۳ 🦄🌈نوشمک 🍭🍓

اوهوم مبینم^_^

عووو یعسسسسسسسس ویکوک ایز فاکینگ رل ولی من ویکوک شیپر نیستم اما عشقن عشقققققققق^_^

 

#^#

 

اخیششش کی درامرم هست^_^

 

وووییی منم عجیجججمم^_^

مگه قرار بود کمتر از دوست باشیم باهم *-*

من بجز این گروه هایی که گفتن خیلی گروه دیگه را هم 
دوست دارم
ولی خب اینا در رده اولن واسم(^.^)
اره کی درامرم هستم
الان دارم زیبای حقیقی را نگاه میکنم
چند وقت پیشم مشکلی نیست اگه خوب نباشی را 
نگاه میکردم*-*

نه نه*-*فقط خواستم بگم از آشنیایی باهات خیلی خوشحالم*-*

خوشبختم😍

باش پس پیوندت کردم😻

وااااای عالینننننننن😍😻😍😻😍😻😍😻😍😻😍😻😍

 

همچنین*-*
مرسی*3*

 اره من ازشون خیلی خوشم اومده*-*
شنبه ۱۶ اسفند ۹۹ , ۱۷:۱۰ هندونه ای به اسم مارک

سلام عزیزم میخواستم بگم میتونی وب منو هم تبلیغ کنی؟

اره عزیزم^^
فقط بهم یه بنر بده^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

FAN CLUB

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan